Temele dezbaterilor din 03 și 10 martie 2016

În continuarea Programului lansat la 19 februarie 2015, privind dezbaterile – atelier organizate de Institutul Național pentru Pregătirea şi Perfecționarea Avocaţilor – INPPA – la sediul UNBR (Palatul de Justiție, Splaiul Independenței nr. 5, sector 5)

Informăm avocații din barourile de pe raza Curții de Apel Bucureşti şi a Curților de Apel învecinate cu privire la temele dezbaterilor din 03 și 10 martie 2016:

I. 03 martie 2016 orele 17.00, dezbaterea cu tema: Timbrajul cererilor și ajutorul public judiciar, cu trimiteri și la normele de competență. Discuțiile vor fi moderate de domnul avocat lect. univ. dr. Claudiu Dinu. Invitat: Doamna Roxana Stanciu, Judecător la Tribunalul Bucureşti.

II. 10 martie 2016, orele 17.00, dezbaterea cu tema: Aspecte dificile în materie de carte funciară. Discuțiile vor fi moderate de domnul avocat lect. univ. dr. Claudiu Dinu. Invitat: Domnul Bogdan Dumitrache, executor judecătoresc.

ATENȚIE ! Dezbaterea din 10 martie 2016 a fost reprogramată la 24 martie 2016, orele 17,00 !

Astfel cum a fost inițiat proiectul, în cadrul susținerii temelor de formare profesională continuă, dezbaterile vor avea caracter interactiv, fiind invitați şi reprezentanți ai altor profesii juridice/judiciare (magistrați, executori judecătoreşti, notari publici, practicieni în insolvență).

Dezbaterile vor avea loc la Palatul de Justiție, Splaiul Independenței nr. 5, sector 5. Numărul de locuri disponibile este limitat.

Accesul se face pe la intrarea principală a Palatului de Justiție, iar participanții se vor identifica la intrare cu cardul de avocat.

Înscrierile se fac prin email, la adresa de email: conferinte@inppa.ro. Înscrierea se va realiza prin email, cu indicarea datelor de contact (nume şi prenume, baroul, adresă de email şi număr de telefon), numărul maxim de locuri fiind ocupat în ordinea primirii cererilor de înscriere. Persoanele înscrise astfel vor fi contactate, având obligația achitării taxei de 60 de lei / dezbatere, în 24 de ore de la confirmarea înscrierii. Dovada plății va fi comunicată prin email (contabilitate@inppa.ro) în 24 de ore de la confirmarea înscrierii, în caz contrar, locul devenind disponibil.

Taxa urmează a se achita prin ordin de plată sau transfer bancar, în contul INPPA (IBAN: RO56RNCB0082044172480001, B.C.R. Bucureşti, Sucursala Unirea, CIF: 16137943). Persoanele care doresc emiterea unei facturi pentru suma achitată, vor preciza odată cu comunicarea confirmării plăţii şi datele de facturare.

Pentru participarea la oricare din temele de dezbatere, se vor acorda 3 puncte de pregătire profesională continuă.

Publicat in:
Diverse, Fără categorie, Pregatire profesionala continua, Stiri
Distribuie:
Data ultimei actualizări: 7 ianuarie 2020